Utrwalająca baza pod cienie do powiek firmy Bell - absolutny must have.

Któregoś razu na zakupach w Biedronce zauważyłam na półce z kosmetykami bazę pod cienie firmy Bell. Kosztowała niewiele, opakowanie w sumie też nieduże, stwierdziłam, że wypróbuję.
Nie jestem specem od makijażu, nie mam miliona pędzli czy gąbeczek, najczęściej takie kosmetyki nakładam po prostu palcem (w tym momencie dziewczyny, które mają o tym więcej pojęcia niż ja głęboko wciągnęły powietrze). Najprawdopodobniej będę musiała zainwestować w jakiś pędzelek, bo coraz mniej bazy mi zostało i coraz trudniej sięgać do niej palcem (zwłaszcza, gdy ma się długie paznokcie). Ale ja nie o tym.
W bazie firmy Bell zakochałam się od pierwszego użycia. Bardzo łatwo się ją rozprowadza, nie robią się grudki, ma przyjemną konsystencję. Dodatkowo jest bardzo trwała. Gdy nie używałam bazy moje cienie po jakichś 3 godzinach ścierały się lub zostawały w postaci cienkich kresek na załamaniu powieki. Mało apetyczne. Wypróbowałam bazę, nałożyłam cienie, wyszłam z domu na 10 godzin, a gdy wróciłam mój makijaż wyglądał tak dobrze, jak rano.
 Niby takie maleństwo, a jest bardzo wydajne. Naprawdę godny polecenia produkt w niskiej cenie, w sam raz dla tych, którzy mają ograniczony budżet, a lubią sobie dogadzać.

Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Copyright © 2016 Od A do Z... , Blogger