Kwiatki, kwiatki, więcej kwiatków.

Uwielbiam wolne weekendy. To jest jeden z niewielu plusów dorosłości, że gdy przychodzi sobota i niedziela, można się lenić. Bo tak szczerze, to dorosłość jest przereklamowana ;)
Z małżonkiem lubimy spędzać czas na dworze. Wczoraj też postanowiliśmy skorzystać z pięknej pogody i wybraliśmy się na łono natury. Temperatura była wysoka, więc wyciągnęłam z szafy sukienkę w kwiatki. Jest to oczywiście sukienka znaleziona w secondhandzie. Muszę się wybrać znowu do Lubartowa na ciuchlandowe szaleństwo. obiecuję fotorelację :)
Ootd:
Sukienka: secondhand
Buty: Camaieu
Torebka: prezent
Okulary: aliexpress.com
Łańcuszek: Avon 
Do sukienki dobrałam filcową torebkę z folkowym wzorem. Zawsze podobały mi się filcowe torebki, ale były dla mnie śmiesznie drogie, więc nigdy sobie takiej nie kupiłam. Tę dostałam od ciotki, która dostała ją na jakiejś konferencji. Stwierdziła, że dla niej jest zbyt młodzieżowa. Ja ją bardzo lubię. Jedyny minus to brak paska, ale nie przeszkadzało mi to, ponieważ nie zapakowałam do niej zbyt wielu rzeczy i mogłam ją nosić w jednym ręku.
Poza torebką moją stylizację dopełniają sandałki z ćwiekami z Camaieu. Początkowo miałam wybrać buty w kwiatki, ale stwierdziłam, że taka łączka z łączką to już przesada. Wyglądałam śmiesznie. Ale buty pokażę Wam przy następnej okazji, bo są po prostu urocze.
Ostatnim elementem mojego wczorajszego looku są okulary awiatorki zakupione na aliexpress.com. Ciągnie mnie, żeby kupić ich sobie więcej, bo te już mi się trochę porysowały.
Zakupy na aliexpress są dla mnie alternatywą dla polskiego allegro. Nie mogłam nie zauważyć, że wiele rzeczy z naszej polskiej strony pochodzi właśnie stamtąd. Z przykrością również stwierdziłam, że na jednej ze stron sprzedającej ręcznie produkowane, autorskie drobiazgi również znalazłam rzeczy z aliexpress. Tyle że o jakiej 90 zł droższe niż tam. Oczywiście zgłosiłam to do administracji serwisu, ale nic z tym nie zrobili. Nie będę podawała nazwy strony, bo nie chcę robić im antyreklamy.
Dodatki: 
Okulary: aliexpress.com
Torebka i biżuteria: prezent
Buty: Camaieu 
A na Dzień Dziecka dostałam od Mamy wisiorek z literką. Bardzo mi się podoba. Mama kupiła ją w Avonie. Sami powiedzcie, czyż nie jest urocza?
Dziewczęce rzeczy bardzo pasują dziewczynom w wersji plus size. Dodają lekkości naszym kochanym kilogramom. Same spróbujcie a się przekonacie. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Copyright © 2016 Od A do Z... , Blogger