Orange is new black?

Kolory i wzory są już od kilku sezonów bardzo modne. Kiedyś nie miałam odwagi zakładać na siebie jaskrawych kolorów, co najwyżej zakładałam coś niebieskiego. Obecnie bardzo lubię żywe, jaskrawe kolory. Zakochałam się również we wzorach. Kojarzycie moją niebieską koszulę z wpisu o lunchu z koleżankami, albo tę ze wzorem w ptaszki? Mam do kolekcji również spódniczkę w motyw w ptaszki.
 Do pomarańczowej spódniczki z Camaieu dobrałam również pomarańczowy top. Cały urok tej stylizacji polega jednak na spódniczce w ptaszki i ozdobne ramiączka z Brabijou. Mam dwa komplety. Dodają stylizacji zadziorności i są niezwykle kobiece. Można je zakupić tutaj <KLIK>. Naprawdę polecam. Dziewczyny tworzą różne wzory, więc można nadać tym samym ubraniom zupełnie inny wygląd za każdym razem. Dodatkowo do standardowych ramiączek można dodać różne zawieszki w zależności od nastroju i okazji. Nie są drogie, a naprawdę dobre gatunkowo.
Ootd:
Koszluka: noname
Spódniczka i buty: Camaieu
Torba: z domowych zapasów ;)
+ ramiączka do stanika Brabijou 
Całości stylizacji dopełniają moje sandały z Camaieu oraz torba-worek, która jest naprawdę bardzo pojemna. No i te kolory! Rewelacja. Lato w pełni :)

Niestety nie wiem skąd jest ta torba. Nie znalazłam metki, a mając ich ponad 30 naprawdę nie pamiętam gdzie którą kupiłam. Mój mąż co jakiś czas każe mi jakichś się pozbyć, ale są dla mnie jak dzieci... Szkoda mi się ich pozbyć.
Dziewczyny plus size nie powinny bać się intensywnych kolorów oraz wzorów. Sprytnie połączone tylko dodają nam uroku. Nie bójmy się eksperymentować. Kto powiedział, że nie możemy nosić żółcieni, czerwieni czy pomarańczy? W kilku ostatnich wpisach pokazałam Wam jak można się ubrać, żeby wyglądać dobrze, czuć się dobrze i mieć na to potwierdzenie w słowach rodziny i znajomych. Mam nadzieję, że skorzystacie z moich porad i pójdziecie za moim przykładem.
Zapraszam Was również na mojego Instagrama, znajdziecie mnie pod nickiem: annde.style. Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Copyright © 2016 Od A do Z... , Blogger