Wzory dla Plus Size.

Gdy jeszcze było ciepło lubiłam zakładać na siebie moją wzorzystą, luźną bluzką motyla. Ma ona już kilka ładnych lat, ale ją uwielbiam i bardzo często noszę. Kupiłam ją w New Yorkerze, o ile mnie pamięć nie myli (stara już jestem, więc to niewykluczone ;)). Najlepiej wygląda ona z dopasowanymi jeansami. Fryzura to efekt zaplecenia włosów o opaskę, którą pokazywałam w ostatnim poście. Całości dopełniają buty a'la meliski zakupione w sklepie internetowym Suzana, o tu <KLIK>.
Ootd:
Bluzka: New Yorker
Spodnie: C&A
Biżuteria: Avon i aliexpress.com
Opaska: Kiabi
Buty: suzana.pl
 
Buty były bardzo tanie. Wiadomo, że daleko im do oryginalnych melisek, ale nie chciałam wydawać trzech stów na buty, które mogą mi nie pasować. Te kosztowały niecałe 50 zł i miały tylko jedną wadę, były źle przycięte. Ale z tym poradziłam sobie w bardzo prosty sposób, spiłowałam krawędzie pilniczkiem i już mi nie dokuczają. Są bardzo wygodne i pasują do wielu stylizacji. Poniżej przedstawiam ich zdjęcie. Polecam każdemu, kogo nie stać na oryginalne meliski.
Dlaczego pokazałam Wam się w tym zestawie? To proste, uważam, co zresztą nie raz podkreślałam na blogu, że dziewczyny Plus Size nie powinny chować się w czarnych bezkształtnych ciuchach. Jeśli już zakładamy coś, co nie jest dopasowane, niech będzie to kolorowe i zwraca uwagę. Ja uwielbiam kolorowe ciuchy. Ale to już pewnie zauważyliście. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Copyright © 2016 Od A do Z... , Blogger