7 dni z jeansami. Dzień 2.

Jeansy, jak wspomniałam w poprzednim poście, można nosić praktycznie na każdą okazję (nie polecam ich jednak na rozmowę o pracę w korporacji ;)). Wybrałam się ostatnio na zakupy i wiedziałam, że musi być mi wygodnie. Wiedziałam również, że będę dużo chodziła, więc zrezygnowałam z butów na obcasie na korzyść moich botków na płaskim obcasie.

Moje ulubione jeansy z C&A połączyłam z koszulką w motyw panterki z Camaieu i czarną narzutką kupioną w miejscowym sklepiku. Koszulka z motywem panterki to dla mnie nowość. Wcześniej unikałam takich wzorów. Nie oszukujmy się, często wyglądają dość tandetnie. Jednak jest to kwestia dobrania do nich reszty stroju oraz dodatków. Dlatego postawiłam na stonowane kolory i brak biżuterii. Buty to znalezione kiedyś w secondhandzie cudeńka. Były to nówki sztuki, inaczej bym się na nie nie zdecydowała. Po raz kolejny postawiłam na moją czarną torebkę z C&A, prezent od moich ukochanych przyjaciółek.


Podsumowując, chociaż wciąż modne jest łączenie równych wzorów, ze względu na noszony przeze mnie rozmiar, zawsze postawię na uzupełnienie stylizacji stonowanymi kolorami. 
Wybaczcie jakość zdjęcia, nie miałam pod ręką fotografa. ;)

Bawcie się wzorami, nie bójcie się panterek, zeberek, kratek i pasków. To, że jesteście dziewczynami o większym rozmiarze niż 38 nie znaczy, że macie ich unikać. Noście je, ale mądrze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Copyright © 2016 Od A do Z... , Blogger