Glass nails, czyli sposób na oryginalny manicure.

Jak już wcześniej podkreślałam żadna ze mnie kosmetyczka. Kosmetyki kupuję na własny użytek, testuję je na sobie i jeśli coś mi się spodoba, chętnie się z Wami podzielę moimi spostrzeżeniami.
Dzisiaj na tapecie glass nails. To jeden z nowszych trendów, w manicure, trend, który polubiły dziewczyny na całym świecie. Od dawna zastanawiałam się, czy trudne jest wykonanie tego, gdy nie posiada się odpowiedniego sprzętu. Nie mam jeszcze lampy, nie nakładam sobie żelu czy hybryd, bo po prostu tego nie potrafię.

Do wykonania glass nails potrzebujemy:
folii na paznokcie (ja swoją kupiłam na allegro, jest ich tam do wyboru do koloru <KLIK> )
lakier do paznokci w wybranym kolorze
przezroczysty lakier do paznoki
penseta bądź wykałaczka
nożyczki

Zaczęłam od pocięcia na drobne paseczki o nieregularnych kształtach folii na paznokcie. Chciałam mieć wszystko przygotowane, bo mam tendencję do zaczepiania świeżo pomalowanymi paznokciami o wszystko.

Na oczyszczone paznokcie nałożyłam warstwę lakieru bazowego. Gdy lakier wysechł położyłam drugą warstwę. Na jeszcze mokry lakier zaczęłam nakładać plasterek po plasterku folię. Do nakładania folii użyłam wykałaczki. Pomaga ona dobrze docisnąć folię do lakieru. 

Po odczekaniu aż wszystko wyschnie pomalowałam paznokcie lakierem bezbarwnym. Dzięki temu folia nie będzie się zadzierać. 

A oto efekt końcowy :)


Jak widzicie ta sama folia mieni się różnymi kolorami, w zależności od lakieru, na który została położona. Także spróbujcie same, to wcale nie jest takie trudne jak się wydaje. A efekt... Pierwszego dnia po zrobieniu sobie glass nails trzy obce kobiety zaczepiły mnie komplementując mój manicure. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Copyright © 2016 Od A do Z... , Blogger