7 dni z jeansami. Dzień 4.

Ostatnio udało mi się wybrać z moją koleżanką na sesję zdjęciową do bloga. Dzięki temu będziecie mogli oglądać moje zdjęcia w nieco innym wydaniu niż te robione przeze mnie samą. Pogoda nam sprzyjała i mogłyśmy się pokręcić w naszych okolicach. Naszym pierwszym celem była rzeka Świder, która sama w sobie jest piękna. Nie martwcie się jednak, nie będę Was zanudzać we wpisie "pięknymi okolicznościami przyrody". Skupimy się na ciuchach. I na moim tygodniowym planie jeansowym.
Dzisiaj styl boho. Już kolejny sezon utrzymuje się na szczycie trendów. Dlaczego jest tak popularny? Ja osobiście uwielbiam go za delikatność i zwiewność. Przypomina proste czasy, hippisów, flower-power itd. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kwiaty, frędzle, zwiewne bluzki, sukienki i spódnice. Dlatego z zadowoleniem obserwuję trendy królujące na wybiegach. Zresztą jak widzę, nie tylko mnie się to podoba. Oglądałam relacje na instagramie z festiwalu Coachella i zdecydowana większość dziewczyn była ubrana właśnie w tym stylu. 
Dlatego dzisiaj zaprezentuję Wam połączenie jeansów z narzutką w stylu boho, satynową torebką z bambusową rączką i sandałami. Kilka zmian i wyglądam inaczej niż na zdjęciach z wcześniejszego wpisu, gdzie miałam na sobie tę narzutkę i jeansy.
Ootd:
jeansy: C&A
koszulka i torebka: secondhand
buty: Camaieu
okulary, opaska i narzutka: aliexpress.com


Lubię kiedy jest mi wygodnie w ubraniach, które na siebie zakładam. Jeansy są pod tym względem doskonałe. Dobrze dobrane nie krępują swobody ruchów, poprawiają figurę i pozwalają na tyle różnych możliwości wystylizowania się.
W tej stylizacji czułam się sobą. Bardzo lubię tę narzutkę, zawiera w sobie wszystko to, co obecnie jest na topie. Torebka jest bardzo pojemna i był to jeden z lepszych łupów ciuchlandowych. Nie pamiętam dokładnie ceny, ale na pewno kosztowała mnie koło 5 zł. Lubię wyszukiwać w ciuchlandach takie rzeczy. Są przede wszystkim oryginalne i nie boję się, że ktoś na ulicy będzie miał identyczne.

Styl boho jest idealny dla dziewczyn w rozmiarze xl, bo ukrywa niedostatki figury i dodaje sylwetce lekkości. Nie bójcie się zakładać wzorzyste ciuchy w stylu boho. Są świetnie i Wy też będziecie w nich wyglądać świetnie. Gwarantuję. Ja już zastanawiam się nad kolejnymi ciuchami w tym stylu. Aktualnie marzy mi się taka sukienka. Muszę na nią zapolować w internecie lub ciuchlandzie. Trzymajcie kciuki :)

Zapraszam również na mój instagram i snapchata - annde.style.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Copyright © 2016 Od A do Z... , Blogger